Downstream DIGI Kancelář

Vaše digitální kancelář na platformě HCL Notes

Připadá vám, že je vaše kancelář zavalena papíry a některé každodení činnosti vám zbytečně ubírají čas? Požadujete funkční procesy v době nepřítomnosti nebo i odchodu zaměstnance? Rádi byste měli datové schránky pod kontrolou? Máme pro vás řešení: Downstrem Digi Kancelář.

Downstream Digi Kancelář je modulární systém pro řešení běžných požadavků firmy - žádání dovolené, kontrola docházky, zpracování nákupních požadavků, smuv obednávek, faktur, řízení obchodních případů, CRM, HeplDesk a mnoho dalších.

K úsporám plynoucí z lepší organizace práce a nahrazení pomalého a nákladného oběhu papírových dokumentů si připočtěte úspory dosažené snížením cestovních nákladů a nákladů na telefonní či audiovizuální konferenční služby. Ať jsou vaši lidé kdekoli, mají po ruce nejen obsah své kanceláře, ale také veškeré vyspělé komunikační technologie, dostupné ve firemních prostorách

Downstream Digi Kancelář nabízí:

  • Datové schránky s možností zálohování a napojení na workflow
  • Zastupitelnost v době nepřítomnosti nebo odchod zaměstnance z pozice nebo tým
  • Uživatelsky nastavitelné workflow, notifikace a číselníky
  • Úpravy na míru a napojením na stávající firemní systémy
  • Spolehlivé a jednoduché CRM pro transparentní řízení obchodních aktivit a k evidenci důležitých informací o zákaznících
  • Možnost napojení na automatické zpracování a vytěžování dat z dokumentů (faktur, formulářů, aj.)

Výhody:

  • Efektivní spolupráce zaměstnanců
  • Odstranění fyzického oběhu dokumentů
  • Dostupnost dokumentů pro čtení a editace
  • Zachování procesu v případě nepřítomnosti nebo odchod zaměstnance

Digi Kancelář

Kontaktujte nás

Neplatný vstup

Bez vašeho kontaktu nelze formulář odeslat.

Neplatný vstup

Bez souhlasu nelze formulář odeslat.